Toshkentning Amir Temur shohko‘chasida “xalqaro tajriba” asosida chizilgan yo‘l chiziqlari o‘chirilmoqda (video)
- O‘zbekiston
--
--
--
Yaxshi yangiliklar:
O‘zbekiston
Sport
Sport
O‘zbekiston
O‘zbekiston
Biznesingizni biz bilan rivojlantiring
Daryo.uz da reklama beringIndividual yondashuv va eksklyuziv materiallar
Reklamalarsiz sayt mutolaasiObuna bo‘lish
25 000 so'm oyiga
Ko'proq tavsiyalar yuklash
Izohlar
Izoh qoldirish uchun, avval ro‘yxatdan o‘ting
user_107690513115347551508
2025-02-19 09:28:45bizda probka bo'lganligi sabab bunaqa chiziqlar ishlamidi, uni ustiga chetki polosa quvib o'tish polosasi, quvib o'tuvchi, polosa ingichkalashib ketganini bilmi qolishi mumkin, bilgan taqdirda xam u to'xtab yondosh polosa yol berishini kutib qolishi mumkin natijaga yana probka xosil qiladi. undan ko'ra choraxadan boshlab o'rtada yol ajratuvchi bordyurni kengroq qilish kerak, shunda choraxadan yolga kiruvchilar biladiki botta 5 ta polosa emas 4 ta, va yarim yo'lda 5 polosa 4 taga aylanmidi. bunaqa chiziq novza tomonda mostiga chiqishda xam bor lekin o'tta polosa kesgin chzilgan, maqsad most tagidan mostga chiquvchilarga qulaylik yaratish, botta xam shu polosa ishlamidi, sababi chettagi 1-polosadan kevotganlar majbur boladi 2-polosaga o'tishga va ular 2-polosadagilar o'tib ketishini va yol berishini kutib qoladi va yana probka xosil qiladi, shu sabab bunaqa chizilgan polosalar ishlamidi. bunaqa polosalar chizishidan avval Toshkent probkalarini va O'zbekiston xaydovchilarni xaydash madaniyatini xisobga olgan xolda matematik modelini yaratib kompyuterda modellashtirilishi kerak va o’tkazuvchanlikka va xarakat xavfsizligiga ta’sirini o’rganish kerak. "A" polosali yollar xam xamma ko'chalarga tog'ri kelurmidi, sababi shunaqa ko’chalar borki, ularda xizmat korsatish shxobchalari, savdo shaxobchalari, odamlar yashaydigan domlarga kirish joyladi, AZS lar kop va u joylarga yengil-avtomobillar kirib chiqishi, moshinani qoyib ketishi odatiy xol. Avtobuslarga esa chekti polosa faqat o’ngga choraxada burilishi uchun kerak, va shu polosani avtobuslar uchun ajratish foydasi yoq, butta “A” polosani qoidasi ishlamidi. Avtobuslar uchun polosani avvalgi tramvay yoliga ko’chirish kerak, u polosa yengil-avtomobillar uchun faqat chapga burilish va qayrilib olish uchun kerak, shu sabab u polosa (agar maxsus bordyur bilan ajratilsa) umuman band bo’lmaydi.